Anatomia patentu szkoły medycznej cd

Zmiennymi były kwoty w dolarach z poprzedniego finansowania otrzymanego przez NIH. Skorygowaliśmy te kwoty za pomocą Biomedycznych Indeksów Cen B + R, aby dostosować się do inflacji.8 Łączna zmienna finansowania, całkowita zapasy funduszy NIH, uwzględnia zarówno przeszłe natężenie badań danej osoby, jak i wyższość naukową, określone przez równorzędny PZH. przegląd społeczności. Nasz model obejmował również 1- i 2-letnie opóźnienia w finansowaniu NIH. Po skorygowaniu skumulowanego zasobu funduszy NIH, środki te uchwyciły skutki ostatnich odchyleń od poziomu finansowania, który byłby przewidywany z historii osoby. Chociaż nie mogliśmy bezpośrednio zmierzyć wpływu kultury departamentu na skłonność osoby do ubiegania się o patent, wykorzystaliśmy łączną liczbę patentów przyznanych działowi, w którym dana osoba pracowała jako zmienna zastępcza. Ze względu na potencjalne nieobserwowane korelacje między cechami poszczególnych członków wydziału i tych zmiennych, oszacowaliśmy również trzeci model ze zmiennymi wskaźnikowymi (efekty stałe) dla każdego członka wydziału. Szacunki z tego modelu opierały się wyłącznie na zmianach zmiennych objaśniających i patentowaniu podczas kariery członka wydziału. Zmienne wydziałowe, które nie zmieniały się w czasie (np. Stopień naukowy, płeć i wydział) nie zostały uwzględnione w tych modelach, ponieważ byłyby współliniowe ze zmiennymi wskaźnikowymi członka wydziału. Ponadto, w warunkowym modelu Poissona, szacunki opierały się jedynie na obserwacjach, w których suma zmiennej wyniku nie była zerowa – to jest dane dla członków kadry naukowej, którzy mieli przynajmniej jeden patent w trakcie swojej kariery.9
Wyniki
Rozwój patentowania przez Wydział Szkół Medycznych
Rycina 1. Rycina 1. Opatentowanie Szkoły Medycznej, według roku wydania, od 1976 r. Do 2003 r. Linia ciągła pokazuje wzrost liczby patentów udzielonych wydziałowi szkół medycznych, z 122 w 1976 r. Do 2175 w 2003 r. (Z maksimum 2664 w 1999). Linia przerywana pokazuje, że wzrost ten nie był po prostu spowodowany wzrostem liczby członków wydziałów medycznych w tym okresie, ponieważ wzrost liczby patentów jest również widoczny w przeliczeniu na jednego mieszkańca.
Rysunek pokazuje, że liczba patentów przyznanych członkom wydziału z Wydziału AAMC Wydział gwałtownie wzrosła z czasem. Liczba patentów przyznanych wydziałowi szkół medycznych wzrosła z 122 w 1976 r. Do 2175 w 2003 r. (Z maksimum 2664 w 1999 r.). Wzrost ten nie był po prostu spowodowany wzrostem liczby wydziałów medycznych w tym okresie, ponieważ wzrost ten był również widoczny w przeliczeniu na jednego mieszkańca, jak pokazano na rysunku 1.
Ryc. 2. Rycina 2. Patenty szkół medycznych, patenty naukowe, patenty biomedyczne ogółem i patenty ogółem, według roku wydania, od 1976 r. Do 2003 r. Patenty przyznawane członkom wydziałów szkół medycznych stanowiły rosnący udział we wszystkich patentach akademickich (z 29% w 1976 r. Do 53% w 2003 r.), Chociaż w tym okresie zwiększył się udział wszystkich patentów z uniwersytetów przydzielonych na rynek krajowy.
Co więcej, rysunek 2 pokazuje, że patenty przyznawane członkom wydziałów szkół medycznych stanowiły rosnący udział we wszystkich patentach akademickich (z 29% w 1976 r. Do 53% w 2003 r.), Mimo że udział wszystkich patentów przyznawanych na terenie Kropka
[więcej w: nfz przeglądarka, zolty stolec, przeglądarka nfz ]